Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2016

για την αναστολή των κινητοποιήσεων στον ΟΑΣΘ

ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ

ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ του ΟΑΣΘ, 
χωρίς αποζημίωση 
στους μεγαλομετόχους

Αναστάλθηκε η επίσχεση εργασίας των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ μετά την κατά πλειοψηφία απόφαση του ΔΣ του σωματείου.  Κυβέρνηση και διοίκηση του ΟΑΣΘ  έδωσαν ένα μηνιάτικο από τα τρία που χρωστάνε στους εργαζόμενους και πάνω σε αυτήν την εξέλιξη η πλειοψηφία του σωματείου σαν «δείγμα καλής θέλησης» ανέστειλε την κινητοποίηση. Όμως η αλήθεια είναι ότι τίποτε δεν έχει τελειώσει, αντίθετα η μάχη για να πληρωθούν οι εργαζόμενοι και πολύ περισσότερο για να λυθεί το πρόβλημα με τις συγκοινωνίες στην Θεσσαλονίκη είναι ανοιχτή.  
Σε αυτήν την κινητοποίηση που συντάραξε  την Θεσσαλονίκη εδώ και δώδεκα μέρες,
οι απλοί εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ έδειξαν το ποιος  έχει την πραγματική δύναμη σε αυτήν την πόλη.
·         Μπλόκαραν ολόκληρη την πόλη δείχνοντας ότι οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που έχουν τη δύναμη να κινούν όλη την οικονομική και κοινωνική ζωή.
·          Ανάγκασαν την κυβέρνηση να κάνει ένα βήμα πίσω από την αρχική αδιάλλακτη στάση της.  Ξεσκέπασαν την διοίκηση του ΟΑΣΘ που προσέφυγε δύο φορές στα δικαστήρια ενάντια στον αγώνα. 
·         Ανάγκασαν τον Μπουτάρη και την κομπανία του να δείξουν το πραγματικό τους πρόσωπο με τα καλέσματα για επιστράτευση των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ.
·          Ανάγκασαν τη ηγεσία του σωματείου να συμμορφωθεί με την θέληση των εργαζόμενων όταν πριν από λίγες ημέρες ήθελε να βγάλει 70 λεωφορεία σε κυκλοφορία, και το απόρριψαν οι εργαζόμενοι στη Συνέλευση.
Γι’ αυτό πιστεύουμε ότι ήταν λάθος επιλογή η αναστολή της κινητοποίησης από τη μεριά της πλειοψηφίας του ΔΣ σωματείου, και χωρίς την πραγματοποίηση Γενικής Συνέλευσης.  Γιατί η δύναμη ήταν προς τη μεριά των εργαζόμενων του ΟΑΣΘ και αν συνέχιζαν και άπλωναν τον αγώνα τους θα μπορούσαν να τα πάρουν όλα.  Γιατί τώρα βρισκόμαστε απλά στο σημείο πού πρωτοξεκίνησαν οι κινητοποιήσεις, τον Αύγουστο δηλαδή, όταν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ ήταν ήδη δύο μήνες απλήρωτοι. 
Όμως η μάχη δεν έχει τελειώσει.  Ούτε στο αν θα πληρωθούν τελικά όλα τα δεδουλευμένα οι εργαζόμενοι ούτε πολύ περισσότερο για το πώς θα εξασφαλίσουμε αξιόπιστες δημόσιες μεταφορές στην Θεσσαλονίκη. Γιατί η  περίπτωση του ΟΑΣΘ δείχνει το πόσο ψεύτικη είναι η προπαγάνδα το προβληματικό δημόσιο που θα σωθεί αν μπουν μέσα οι ιδιώτες.   Προπαγάνδα που χρησιμοποιεί και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για να πουλήσει τον ΟΛΘ και την ΕΥΑΘ και όλα τα δημόσια αγαθά, εντάσσοντας τα στο νέο Υπερταμείο.  
Δίπλα στο αίτημα να πληρωθούν οι εργαζόμενοι, πρέπει να μπει και το αίτημα για δημόσιες συγκοινωνίες στην Θεσσαλονίκη με κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ χωρίς αποζημίωση για τους μεγαλομέτοχους, που κάνουν κομπίνες πάνω στις πλάτες των εργαζομένων.  Έτσι μπορούν  να βρεθούν τα χρήματα για να πληρώνονται οι εργαζόμενοι, να γίνουν προσλήψεις και να υπάρχει φτηνή και ποιοτική μετακίνηση για τον κόσμο της Θεσσαλονίκης. Έτσι μπορεί  να έρθει η νίκη τόσο ενάντια στην απληρωσιά και τις περικοπές όσο κι ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις.

Και σε αυτήν την μάχη θα χρειαστεί να συντονίσουμε τα βήματα μας μαζί με τους εργαζόμενους της ΕΥΑΘ, του ΟΛΘ, της ΔΕΗ που συνεχίζουν την μάχη ενάντια στην Ιδιωτικοποίηση. Να χτίσουμε ένα πλατύ  μέτωπο που θα βάλει μπροστά την υπεράσπιση των δημόσιων αγαθών. Του ΝΕΡΟΥ, της ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, των ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ.  Ενός κινήματος που θα απαιτεί να σταματήσουν οι ιδιωτικοποιήσεις και αντίθετα να γυρίσουν στο Δημόσιο ο ΟΑΣΘ, το Λιμάνι του Πειραιά, τα 14 αεροδρόμια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον έλεγχο των εργαζόμενων σε αυτές τις επιχειρήσεις και στη λειτουργία τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου